آموزش Disavow - حذف بک لینک های مخرب و اسپم با ابزار Disavow
نوشته شده توسط : hamed

یکی‌از بدترین اتفاقات برای یک تارنما، اخذ بک‌لینک و سئو در مشهد پیوند‌های مخرب و اسپم میباشد. این مسئله میتواند به تارنما شما جراحت بدون شوخی وارد نماید. ولی شما میتوانید به امداد ابزار Disavow گوگل بک‌پیوند‌های مخرب و اسپم را حذف نمائید. در‌این مقاله به فراگیری این ابزار خوا‌هیم پرداخت.

DISAVOW چه چیزی است؟
قبل از آغاز یادگرفتن به کارگیری از ابزار Disavow گوگل بهتر میباشد با معنا ظریف این اصطلاح بیشتر آشنا شویم. پیوند‌های مخرب و اسپمی که به سمت شما می آیند خیر‌صرفا اعتبار وب سایت‌تان را خدشه‌دار می‌نمایند، بلکه میتوانند سبب ساز جریمه تارنما شما از سوی گوگل شوند. به اقداماتی که برای حذف این بک‌لینک و پیوند‌ها جاری ساختن می‌دهید و بازدارنده می شوید به سمت تارنما شما هدایت شوند Disavow گفته می‌گردد. در واقع Disavow فایلی میباشد که در گوگل تصویب می‌گردد و باطن آن اعلام میکنید لینک و پیوند‌هایی که در‌این فولدر وجود دارااست در حیث گرفته نشود. بنابراین دیگر بک‌لینک و پیوند‌های مخرب و اسپم نمی‌توانند روی مرتبه تارنما شما تاثیر منفی داشته باشند.

 

معرفی ابزار DISAVOW BACKLINKS از لهجه گوگل
گوگل در برگه ابزار Disavow Backlinks میگوید هرگاه لینک و پیوند‌های ناخواسته و غیرطبیعی به سمت تارنما شما هدایت خواهد شد، می توانید آنان‌را با استعمال از ابزار ما حذف فرمایید. به گفته گوگل این ابزار یک امکان توسعه یافته میباشد و می بایست با تمرکز بی نقص از آن به کار گیری نمایید. در شکل به کار گیری اشتباه، این خصوصیت میتواند روی کارایی شما در کاغذ حاصل جستجوی گوگل تاثیر منفی بگذارد.

DISAVOW چه کاربردی دارااست و چه هنگامی می بایست از آن استعمال کنیم؟
این قابلیت و امکان امداد می‌نماید تا بتوانید از هدایت بک‌پیوند‌های مخرب و اسپم که به طور مبلغی یا این که غیرطبیعی به تارنما شما پیوند می گردند پرهیز فرمائید. به طور طبیعی اخذ بک‌پیوند خیلی خوب میباشد، اما به شرط اینکه باارزش باشند و پیوند‌سازی به‌شکل طبیعی انجام یافته باشد. البته شاید تشخیص اینکه چه هنگامی ما یحتاج میباشد از Disavow به کار گیری نمایید برای شما طاقت فرسا باشد. در پی به شما میگوییم چه هنگامی از این قابلیت و امکان به کارگیری فرمایید. ولی نخستین از همگی بایستی یک اعتبارسنجی روی لینک و پیوند‌ها اعمال دهید و مشاهده کنید کدام بک‌پیوند‌ها بیشتر برای وبسایت شما مضر می باشند. بعد از آن سعی فرمائید فارغ از به کار گیری از ابزار با مالک سایتی که پیوند‌ها از آنجا به سمت وبسایت شما می آیند حرف فرمایید تا به طور دستی این لینک و پیوند‌ها حذف خواهد شد. البته در شرایطی‌که که‌این نحوه پاسخ نداد می بایست در مواقع ذیل از Disavow به کارگیری فرمائید.





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: